Zpět na přehled referencí

Hrábli jsme do strun značky Tiyo...

Branding
Kreativa
Webdesign
HR komunikace

Jak přiblížit svět inženýrů těm, kteří v něm nejsou, ale mohli by být? Pro Tiyo jsme navrhli komunikační koncept. Ten spojuje precizní inženýrství s lidskostí. Zkušené experty jsme pomohli představit novým talentům jako tým, kde "nejde" znamená výzvu, nikoliv překážku.


Zapracovali jsme na strategii, výrobě obsahu i jeho distribuci. A co víc, vytvořili jsme příběh, který rezonuje se zkušenými experty, zvědavými studenty i šikovnými kutily. Příběh, díky kterému je značka atraktivní a představuje její hlavní filosofii - kvalita není volba, ale samozřejmost.

KOMUNIKAČNÍ KONCEPT
Naším úkolem bylo dostat do komunikace značky Tiyo více emocí. Aby resonovala a ukázala také svoji lidskou tvář. Výchazeli jsme z jejich loga a červené linky. Tak jsme na tu linku trochu zabrnkali a spolu s klientem to řešení objevili řešení. :-)
Ondra Marek
-
brand designer

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

“Nechceme, aby byl náš obraz umělenafintěný a okázalý. Chceme, aby bylpravdivý a vycházel z nás a naší práce. Myslíme inženýrsky, v hlavě máme vzorečky, zajímá nás, jak co funguje, testování máme v krvi. Ale předevšímjsme lidé.”
EMPLOYER BRANDING
Pro Tiyo jsou klíčoví jejich zaměstnanci, proto se značka primárně soustředí na komunikaci s nimi. Připravili jsme vizuální identitu také pro jejich interní nástroje – intranet a vzdělávací platformu Tiyo Academy – i pro akce, které firma pořádá pro širší komunitu technických specialistů.
Vyvinuli jsme responzivní webovou aplikaci s interaktivní hrou a přesným měřením času. Výsledky se ukládají do databáze a generují online pořadí v reálném čase. Backend jsme navrhli tak, aby zvládal vysokou zátěž a umožnil bezproblémovou správu uživatelských dat.
Filip Truneček
-
web developer

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

RESTRUKTURALIZACE PORTFOLIA
CMS SYSTÉM SA5
UX/UI DESIGN
SEO OPTIMALIZACE
Definovali jsme jasné a jednotné pokyny pro efektivní a konzistentní komunikaci, což zvyšuje důvěryhodnost a rozpoznatelnost značky.
Katka Klapalová
-
copywriter
Mrkněte i na tyhle
zavřít