Zpět na přehled referencí

Jak zavedená značka dozrála v redesign loga a vizuálního stylu

branding
kreativa
webdesign
HR komunikace

Donap je příklad značky, která nemusela měnit svůj obsah ani vizuální směr. Potřebovala jen drobnou kosmetickou úpravu propagačních a obchodních materiálů. Navrhli jsme proto nový vizuální styl, který značce dává současnou a profesionální tvář - jasnější, čitelnější
i výraznější v off-line a on-line prostředí.

Donap s.r.o. je rodinná firma založená v roce 1993, která se specializuje na dodávku a montáž oken, dveří, vrat, stínící techniky, pergol a zimních zahrad.

redesign loga

Headline

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

U zajetých značek bereme ohledy na stávající zákazníky a uživatele. Pokud se redesign/refresh podaří, zákazník si rozdílu ani nevšimne. Značka však získá současný a svěží vzhled na další roky dopředu.
Ondra Marek
-
brand designer
REdesign loga

Headline

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Výstupem je dokument, který slouží jako základní kámen vizuální komunikace značky. Obsahuje definici logotypu ve všech potřebných variantách, stanovení barevné palety, typografie 
a ilustrativní vizualizace reálných aplikací.
Ondra Hruška
-
obchodní manager
Redesign loga

Headline

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Obsah

Okna, dveře, vrata, stínění...
Není potřeba cokoliv dodávat.
Se stejnou jednoduchostí 
a minimalismem jsme přistupovali 
k celkové tonalitě identity. Zkrátka “co nejméně ukecaná”.
Ondra Marek
-
brand designer
REdesign loga
Redesign není o tom vše zahodit. 
Je to jako dát značce nový kabát. Takový, který sedí přesně, je funkční, moderní, a přitom stále vyzařuje to, čím byla vždy výjimečná.
Ondra Marek
-
brand designer
Mrkněte i na tyhle
zavřít