Dobré jméno
je šance

Vymyslíme ho spolu

Zapamatovatelný název firmy, produktu, chytlavý slogan kampaně doceníte časem.

Podrží vaši komunikaci. Není to jen jméno, jsou to pocity, které vyvolá, jsou to neurony, které spojí. Jméno je šance. 


Prověřená mapa
K dobrému jménu nás zavede osvědčený postup.

Čeká nás trocha kreativity a hodně práce s nástroji a AI.
1.

Workshop

kde definujeme zadání
šipka

Vytáhnete z rukávu podrobný brief? Skvělé. Pokud jen tušíte nevadí, vše potřebné (cílovku, její potřebu, vaše konkurenční výhody, symboly značky) z vás vytáhneme my na společném workshopu.

2.

Přehled konkurence

bez něj se neobejdeme
šipka

Protože nechcete být jen další v řadě ani vymýšlet vymyšlené.

3.

Hledání a vymýšlení

nástroje ke generování nových slov, AI, slovníky
šipka

Téhle části říkáme mozky a nástroje. Nejde o bezbřehý brainstorming se sklenkou vína. Spíš o důslednou práci s řadou nástrojů (wordoid, naminum, urbandictionary, AI).

4.

Rešerše favoritů

ochranná známka, doména, význam v cizích jazycích
šipka

Název, na který nedostanete ochrannou známku, nechcete. Stejně tak líbezné jméno, které má v jiném jazyce nelíbezný význam.

5.

Otestování

cílovou skupinou
šipka

Máme několik horkých kandidátů, teď zjistíme, co na ně říká cílovka.

6.

Ahoj zlato

jméno máte, čas dostat ho do světa
šipka

Strategie značky, nová vizuální identita, kampaň, záleží jen na vás.

Naše práce,
vaše názvy a slogany

1.

Očividně

Po čtyřicítce se presbyopie objeví u většiny z nás. Naštěstí: “Jedny brýle stačí, očividně.” Pro klienta jsme vymysleli slogan kampaně a obstarali doménu. V rámci zakázky jsme zajistili focení s Monikou Absolonovou, návrhli vizuální styl kampaně a postavili přistávací stránku. Vše za necelé dva měsíce.
3.

Milůůůj lůůůj

Jelení lůj je legenda mezi pomádami. Na název “Jelení lůj” má Regina ochrannou známku. Při změně vizuálního stylu jsme navrhli úpravu tonality textů, kterou jsme propsali do nových obalů.

Následně jsme o texty jako “Navždy tvůůůj Jelení lůůůj”, “Pádlůůůj rovnou do melounového moře” opřeli letní kampaň. A ty lůůůjo, ohlasy byly skvělé.
4.

Falko kombucha

Falko to je FALtusova KOmbucha. Slovy pana Faltuse, “za svojí kombuchou si stojím natolik, že jsem jí propůjčil své jméno”. A my ho k tomu popostrčili. Falko je nešizená kombucha z Pastvin, pro kterou jsme navrhli i design obalů a vytvořili e-shop. 
5.

BeliEVE

BeliEVE in better relations, beliEVE in better live believe in better you. BeliEVE je projekt Evy Hlaváčkové zaměřený na terapeutickou pomoc.

S klientkou jsme kromě názvu řešili webové stránky, vizuál a portrétní fotografie.

A je to práce,
která hřeje
u srdce

5,0
Přejít na Google recenze
Monika Nebeská
Předsedkyně představenstva ZD Všestary

5,0

Se studiem Animato dlouhodobě spolupracujeme na zvýšení pozitivního vnímání značky ZD Všestary a našich produktů. Daří se nám to měrou vrchovatou a vážíme si jejich neutuchající kreativity, iniciativy a nových nápadů.

Zdeňka Schirlova
Mycomedica

5,0

Spolupráce na velmi vysoké úrovní. Komunikace, kvalita, profesionální přístup. Vše naprosto bezvadné :-)

Lucie Pohorelcová
Kovo Pohorelec

5,0

Přátelská komunikace, pochopení přání zákazníka, svěží vítr do plachet, skvělá cena.

PK Technik
jednatel PK Technik

5,0

Animato odvádí opravdu skvělou práci ve svém oboru. Hlavní výhodou této společnosti je to, že jedná naprosto transparentně a férově. Co se zde domluví, to se také splní.

Dobré jméno
je k nezaplacení

Začínající firma potřebuje něco jiného než velký e-shop s mezinárodními ambicemi, to je jasné, jako facka od Úřadu průmyslového vlastnictví.
Stanislav Lang
Projektové řízení
Vymyslíme spolu jméno

Naming

Pro živnostníky, menší začínající firmy cílící na ČR.

ZAHRNUJE

  • 3 návrhy jména

  • návrh domény

  • rešerše ochranné známky

  • rešerše významu v zahraničí

RÁMCOVÁ CENA

od 15 tis. Kč

Naming se vším všudy

Pro velké projekty
s mezinárodními ambicemi.

ZAHRNUJE

  • 5 návrhů jména

  • návrh domény cz a zahraniční domény

  • rešerše ochranné známky včetně konzultace od právní specialistky

  • rešerše významu v zahraničí

  • min. 3 podrobné konzultace v průběhu

  • otestování cílovou skupinou

RÁMCOVÁ CENA

od 55 tis. Kč

zavřít