Dáváme smysl každému detailu vašeho webu

Díky UX designu založeném na ambicích vašeho byznysu a uživatelském výzkumu.

Domluvit konzultaci zdarma

Dejte hlavní slovo cílovce

Analyzujeme její chování

Pracujeme s průzkumem, díky kterému poznáte potřeby a chování své cílovky. Zjistíte, kde ji pálí problém nebo jaké funkce na webu preferuje. Pomůžeme vám nestavět byznys na dojmech, ale na základě faktů.

Na základě analýzy nahrávek u klienta, který prodává kosmetiku, jsme navrhli nové řešení registrace. Konverze uživatelů se zvýšily o 30 %.

Mockup

Abyste věděli, co a kde říct

Na vašem webu nebo e-shopu má všechno svoje místo. Vyladíme zobrazování navigace nebo kategorie produktů. Na stávajícím nebo novém řešení. Ukážeme co, kde a jak komunikovat.

Základní pravidlo je, abychom uživatele nenutili přemýšlet, proto u každého projektu věnujeme čas na analýzu navigace – srovnání s konkurencí, expertní pohled na navigaci napříč webem z mobilu a v nejlepším případě i otestováním s reálnými uživateli pomocí tree testingu.

Mockup

Proto zacilte i na mobil

Vyladíme vám stávající řešení pro zobrazení na mobilu. Vytvoříme nový UX design pro budoucí projekt. Tak, aby vaši zákazníci našli nejsnažší a nejrychlejší cestu ke konverzím.

V dnešní době si web/e-shop prohlíží uživatelé z více jak ze 70 % na mobilu, bohužel stále spousta webů nerespektuje základní pravidla responzivního zobrazení. Proto jako první začínáme zjištěním stavu z GA Analytics a v 19/20 případů kreslíme výstupy pro mobilní zobrazení.

Neplaťte za vývoj funkcionalit, o které vaši uživatelé nestojí

Nejednou jsme díky průzkumu přišli na to, že funkcionality, které klient na web/e-shop chtěl dostat, většinou protože je má konkurence, ale vůbec nezajímají jeho cílovku. Naopak, dostali jsme několik nápadů na to, jaké jiné funkcionality by ocenili a proč.

Nezávazně konzultovat možnosti

UX design začíná výzkumem. Vykročme

Ptáme se, zjišťujeme, ověřujeme. Abychom na začátku našli nejlepší metodu, dáme si s vámi schůzku.

Při analýze, měření a ux designování používáme nástroje, jako jsou Figma, Google Workspace a Analytics, HotJar, Clarity nebo UsabilityHub.

Analýza

konkurence a stávajícího řešení

šipka

Stačí nám poznat stávající produkt a konkurenci. Zjistíme její výhody, a také chyby, které dělá. Podle 10 obecných principů posoudíme vaše stávající řešení a najdeme návrhy na zlepšení.

1 - 2 dny

Dotazníky

kvalitativní a kvantitativní výzkum

šipka

Zvolíme ideální platformu a vytvoříme dotazník. Pustíme se do sběru dat a následně vyhodnotíme jeho výstupy. Spojujeme kvalitativní a kvantitativní výzkum, ověřujeme inspiraci s akcentem na cílovku.

2 - 3 dny

Rozhovory

hloubkové podle scénáře

šipka

Připravíme scénář a zjistíme postoj a charakteristiku zájemců o váš produkt. Díky hloubkovému rozhovoru pomůžeme se sestavením cílových skupin a jejich potřeb.

2 - 3 dny + nábor participantů

K odhalení 80 % chyb webu stačí 5 uživatelů a 1 scénář.

Díky uživatelskému testování můžete odhalit chyby jak na stávajícím řešení, tak na prototypu nového návrhu.

Nezávazně konzultovat možnosti

Testování

webu nebo aplikace s uživateli podle scénáře

šipka

I tady hraje hlavní roli scénář, který sestavíme. Zaměříme se na chování uživatelů na webu nebo v aplikaci. Ověříme složitost používání produktu a jeho srozumitelnost.

2 - 3 dny + nábor participantů

Tree testing

a card sorting

šipka

Do centra pozornosti stavíme informační architekturu. Ale zároveň výstupy pomůžou s kategorizací produktů na e-shopu. Ideální nástroje pro nové projekty nebo pro stávající se složitou navigací.

1 – 3 dny + sběr dat

Měření dat

včetně analýzy

šipka

Práce jako v laboratoři. Sbíráme reálná data, analyzujeme heatmapy a nahrávky. Do čísel dostáváme skutečné chování uživatelů na webu nebo aplikaci. 

časový odhad individuální

Wireframy

dokumentace nového webu

šipka

Na základě získaných uživatelských dat z výzkumů a analýz připravíme pro designéra nebo programátora wireframy - skicy webu.

Časový odhad individuální

Spolupráce s námi se vyplatí. Ceny máme dostupné a slibujeme, že výstupy budete nadšeni.

A je to práce, kteráhřeje u srdce

5,0

Jan Karel

jednatel Hanabosso

Animato jsme si vybrali, aby nám pomohli s vizuální identitou před expanzí na zahraniční trhy. Spolupráce byla rychlá a především konstruktivní a za nás se těšíme na její pokračování. S výsledkem jsme velice spokojeni.

Filip Zavadil

jednatel Zemont

Na základě dlouhodobější spolupráce jsme se rozhodli svěřit tvorbu nového loga společnosti a nové webové stránky společnosti Animato. S obojím jsme moc spokojeni.

5,0

Monika Nebeská

Předsedkyně představenstva ZD Všestary

Se studiem Animato dlouhodobě spolupracujeme na zvýšení pozitivního vnímání značky ZD Všestary a našich produktů. Daří se nám to měrou vrchovatou a vážíme si jejich neutuchající kreativity, iniciativy a nových nápadů.

5,0