Vizuální identita
Čas odlišit se,
zaujmout

Chci být vidět

Vaše identita, naše práce

Podrží vaši komunikaci. Není to jen jméno, jsou to pocity, které vyvolá, jsou to neurony, které spojí.
Jméno je šance. 

1.

Všestary

Všestarské zemědělské družstvo vykročilo proti zažitým klišé. S jasnou vizí. Sloupnout ze zemědělství nálepku zakonzervovaného oboru. V popředí nové identity jsou produkty a zaměstnanci. A ZD Všestary už nepřehlédnete
2.

John Nell

John Nell je jediný baby shop v tmavě zelené. Minimálně v ČR. Začali jsme průzkumem konkurence. Následně se domluvili s klientem, že nebudeme tvořit stoprvní brand v růžové a bleděmodré. V další fázi jsme nastavili jazykovou tonalitu opřenou o nový slogan “Nejmenším to nejlepší.”
3.

Tiyo

Úkol? “Jednoduchý.” Dostat do komunikace firmy plné techniků a inženýrů víc emocí. Vycházeli jsme z loga a přidali k němu červenou linku od fixy, kterou v tomhle hořickém podniku mají v kapse snad všichni. A? Tyjo! Nastalo kouzlo. Komunikace má šmrnc, odlišuje.
4.

Cider Corner

Pro projekt jsme navrhl čistý a silný vizuální styl odkazující k hlavní surovině. Písmeno “o” v názvu dostalo šťopku, vizuálním symbolem značky se stal jádřinec.
5.

Jelení lůj

Původní zadání na novou řadu obalů rychle přerostlo v nový vizuální a komunikační styl Jeleních lojů. Do vymazlených obalů jsme doslova propsaly nový komunikační tón. Protože Jeleny od Reginy prověřily generace, protože “Jelení lůj je navždy Tvůůůj.” Teď už je v regálech nepřehlédnete.

Cena vizuální identity

Udělejte si přehled, co a za kolik nabízíme.
Ondra Marek
Brand designer
Chci se odlišit

Základní vizuální identita

Pro menší nebo začínající firmy a živnostníky.

ZAHRNUJE

  • refresh stávajícího vzhledu

  • ideový koncept - 3 vizualizace

  • logo

  • paleta základních barev

  • definování fontů

  • průzkum konkurence

RÁMCOVÁ CENA

30 - 50 tis. Kč

hotovo za 14 dní

Standardnívizuální identita

Pro větší projekty.

ZAHRNUJE

  • ideový koncept - 10 vizualizací

  • logo

  • rozšířená paleta barev

  • definování fontů

  • uživatelský průzkum

  • podrobný průzkum konkurence

RÁMCOVÁ CENA

50 - 150 tis. Kč

hotovo za měsíc

Komplexnívizuální identita

Pro společnosti, co chtějí patřit mezi top v oboru a válcovat konkurenci.

ZAHRNUJE

  • strategie značky

  • pokročilá vizuální identita

  • styleguide

  • logomanuál

  • šablony pro implementaci

RÁMCOVÁ CENA

Dle rozsahu

hotovo za dva měsíce

Cesta k vizuální identitě

Společně přijdeme na to, co potřebuje vaše značka. Ať už jste sebevědomý startup, regionální výrobce, nebo velký korporát.
1.

Workshop

začneme strategií, ne designem
šipka

Vytáhnete z rukávu podrobný brief? Skvělé. Pokud jen tušíte, nevadí. Vše potřebné (cílová skupina, hodnoty značky, jakou osobnost a emoce chceme komunikovat) z vás vytáhneme my na společném workshopu.

2.

Analýza konkurence

bez ní se neobejdeme
šipka

Protože nechcete být jen další v řadě ani vymýšlet vymyšlené.

3.

Ideový koncept

grafický návrh loga a vizuálního stylu
šipka

Navrhneme vizuální identitu. A protože si chceme být jistí, tak si ji potvrdíme na vizualizacích.

4.

Výroba a exporty

logo, definování fontů a barev
šipka

Dostanete od nás logo a vizuální styl včetně definovaných fontů, paletu barev a vzorové vizualizace, které slouží jako základní kameny pro budoucí implementace.

5.

Aplikace

od vizitek po polepy aut
šipka

Naše práce nekončí, pomůžeme vám s postupnou implementací (web, katalogy, bannery, označení provozoven).

6.

Budování povědomí

čas být vidět
šipka

S novou vizuální identitou máte nabito. Připravíme pro vás brandové i výkonnostní kampaně. A budete vidět.

Logo je refrén.
Složíme celou skladbu

Flexibilní identita

Úspěšné značky mají “fluid identity” - vizuální systém, který umožňuje variace, ale stále zůstává rozpoznatelný. Nedodáme vám jen logo. Dostanete vizuální jazyk, který bude fungovat napříč různými médii a kontexty.

Konzistentní komunikace

Nepálíme mosty, vyvíjíme. Prudké zatáčky nepůsobí v komunikaci důvěryhodně. Je-li to možné, upřednostňujeme evoluci před revolucí.

Nastavení vizuální identity je začátek, následně vám pomůžeme udržet konzistentní komunikaci v kampaních a další komunikaci.

A je to práce,
která hřeje
u srdce

5,0
Přejít na Google recenze
Monika Nebeská
Předsedkyně představenstva ZD Všestary

5,0

Se studiem Animato dlouhodobě spolupracujeme na zvýšení pozitivního vnímání značky ZD Všestary a našich produktů. Daří se nám to měrou vrchovatou a vážíme si jejich neutuchající kreativity, iniciativy a nových nápadů.

Zdeňka Schirlova
Mycomedica

5,0

Spolupráce na velmi vysoké úrovní. Komunikace, kvalita, profesionální přístup. Vše naprosto bezvadné :-)

Lucie Pohorelcová
Kovo Pohorelec

5,0

Přátelská komunikace, pochopení přání zákazníka, svěží vítr do plachet, skvělá cena.

PK Technik
jednatel PK Technik

5,0

Animato odvádí opravdu skvělou práci ve svém oboru. Hlavní výhodou této společnosti je to, že jedná naprosto transparentně a férově. Co se zde domluví, to se také splní.

zavřít